Thursday 18 December 2014

Emosi?

Sejak dua menjak ni.. aku asyik mimpi yang mengarut. Agaknya sebab banyak pk. Secara luaran, orang tengok macam ok je. Happy je. Tapi dalam hati ni hanya Allah yang tahu. Doa and terus doa semoga dikurniakan cahaya mata.

Last 3 weeks, family husband datang sini. Tapi diorang lepak kat umah adik ipar yang memang selalu takde orang. So maybe mudah kot. So aku singgah la menjenguk kat sana. Ikut hati macam dah tak nak pergi, tapi isteri kena jaga air muka suami. So aku pergi lepak sana. Hati ini sendiri terasa kot. Aku macam rasa menjauh. Entah kenapa, tapi aku rasa begitu.

Feel like sbb aku, anak lelaki dia tak merasa nak ada anak. Tapi aku tetap kuatkan semangat dan berkata dalam diri. Anak itu rahsia Allah. So biarla orang nak berkata apa-apa pun. Kena berbalik kepada Allah. Allah telah tentukan segalanya. Tunggu la masa dan ketika.

No comments:

Post a Comment